Поводом Седнице Комисије за Просторни план Војводине и изузимања из функције железничког саобраћаја за око 700 км пруга у Војводини, Српска коалиција НАДА коју чини Нови ДСС и ПОКС Војислава Михаилoвића захтева да се прекине са праксом даљег уништавања железничког саобраћаја и даљег демонтирања пруга. Поражавајућ је података да је Србија за кратко време остала без 334 км пруга.
Као некада у време САП Војводине 70-тих година када се као мера за решавање економског положаја железничког саобраћаја у Војводини вршила обустава саобраћаја и демонтирање пруга, опет се на запрепашћење грађана Србије и северне српске покрајине, багером чупају пруге, шине продају у старо гвожђе и тако “решава” питање железничког саобраћаја у Војводини.
Уместо да спречи овакве поступке Влада Војводине на јавни увид ставља нацрт Просторног плана у коме је из функције изузето око 700 км пруга.
Српска коалиција НАДА се противи оваквом предлогу, јер уместо да се омогући бржи и бољи превоз робе и путника, власт чупа пруге које су 01.12.1918. ушле у састав нове државе, а које би реконструкцијом биле жиле куцавице на правцу пруге Београд – Будимпешта. У току изградње пруге Београд – Суботица – Будимпешта питамо како ће грађани Војводини који нису на траси брзе пруге имати прикључак из својих места на пругу Београд – Будимпешта.
Овим мерама укинути су директни возови за превоз путника између градова Шид и Београд. Више од пола милиона грађана Срема и Мачванског региона због одлуке руководства железнице одсечено је од престонице и немају више директне линије од Шида, Сремске Митровице, Руме, али и Лознице до Београда.